Opanuj technikę relaksacji

Trening Autogenny Schultza


Poznaj skuteczną technikę relaksacji i odzyskaj spokój wewnętrzny. Pozbądź się problemów psychosomatycznych, zwiększ odporność na stres. Naucz się wprowadzać w stan rozluźnienia z pogranicza hipnozy i popraw jakość swego życia.

Czy wiesz że?

Według badań międzynarodowej firmy ADP

  • 22% Polaków odczuwa codziennie stres w pracy
  • 46% Polaków odczuwa stres w pracy często lub bardzo często
  • Częściej codzienny stres odczuwają kobiety (20% kobiet, 15% mężczyzn)
  • Polacy są w czołówce najbardziej zestresowanych nacji w Europie

Wpływ stresu na człowieka

Stres ma zazwyczaj dla ludzkiego organizmu negatywne skutki

Może powodować lęk, niepokój, zaburzenia somatyczne objawiające się jako choroby i dolegliwości ciała

Objawy stresu: lęk, depresja, drażliwość, huśtawka nastrojów, gniew, zwiększona nerwowość, obniżona samoocena, agresja, drżenie, tiki nerwowe i wiele innych

Stres może powodować spadek odporności, uczucie kołatania serca, kłopoty z oddychaniem, ucisk w klatce piersiowej, bezsenność, omdlenia, bóle migrenowe, ból kręgosłupa, niestrawność, biegunki, zaparcia

Umiejętność relaksacji poprawi jakość Twojego życia

Wszyscy doświadczamy stresu, jednak nie każdy potrafi nad nim zapanować. Poznaj sprawdzoną i skuteczną technikę relaksacji autogennej opracowaną przez Johannesa Schultza, którą można stosować samodzielnie uzyskując zbawienne odprężenie ciała i umysłu. W tym kursie, nie tylko poznasz technikę, ale będziesz mieć okazję wypraktykować ją na sobie. Kurs dostarczy Ci również dużej dawki wartościowej wiedzy, przydatnej w prowadzeniu zbilansowanego życia.

Czynniki stresu nie znikną, ale masz wybór jak na nie reagować! Jeśli obecny poziom stresu w Twoim życiu nie jest dla Ciebie do zaakceptowania, zrób krok na przód, aby poprawić komfort swojego życia.

Kurs relaksacji online

Celem kurs relaksacji online jest zdobycie wiedzy i praktyczna nauka relaksacji metodą Schultza. Trening autogenny to skuteczna technika wprowadzania siebie w stan rozluźnienia z pogranicza hipnozy.

'Autogenny' oznacza samoregulujący, wychodzący z wewnątrz. Jest to jedna z popularniejszych i skuteczniejszych technik do samodzielnego wprowadzania siebie w stan odprężenia.

W Internecie można znaleźć filmy i opisy dotyczących techniki. Niestety w wielu przypadkach technika prezentowana jest nieprawidłowo lub jest mieszana z innymi technikami. Dlatego warto skorzystać z niniejszego kursu, przygotowanego przez certyfikowanego trenera Treningu Autogennego Schultza.

Kurs składa się z 5 modułów przekazujących wiedzę w formie nagrań wideo. Każdy moduł, oprócz wiedzy teoretycznej, zawiera ćwiczenia dotyczące omawianego materiału. Ważną część kursu stanowią nagrania audio z relaksacjami prowadzonymi przez lektora.

Kurs prowadzi Anna Dobosz - certyfikowany trener treningu autogennego J.H. Schultza, psychoterapeuta, coach, nauczyciel jogi i uważności.

Dzięki kursowi relaksacji

  • nauczysz się samodzielnie wprowadzać w stan relaksu
  • odzyskasz spokój
  • pozbędziesz się lęków
  • pozbędziesz się problemów psychosomatycznych
  • zmniejszysz poczucie cierpienia fizycznego i emocjonalnego
  • doświadczysz działania profilaktycznego i leczniczego metody Schultza
  • poznasz formułki sugestywne i myśli przewodnie

Unikalne wartości kursu

  • Duża ilość wiedzy dotyczącej Treningu Autogennego oraz zagadnień powiązanych
  • Wiedza przekazywana w formie nagrań wideo
  • Specjalnie dobrane ćwiczenia
  • Wysokiej jakości nagrań audio umożliwiające praktykę relaksacji
  • Szkolenie w formule online – Ty decydujesz kiedy masz czas i warunki na naukę i praktykę
  • Trwałość efektów – zakończenie nauki relaksacji umożliwia korzystanie z metody w każdej chwili
  • Dostępność kursu przez 5 tygodni
  • Kurs prowadzony przez certyfikowanego trenera Treningu Autogennego

Zawartość kursu

- Ponad 3 godziny nagrań wideo
- Ponad 2 godziny nagrań audio relaksacji z wizualizacją
- Instrukcja treningu autogennego w pdf
- Materiały z ćwiczeniami z kursu relaksacji w pdf
- Możliwość konsultacji

Wizualizacja „Spacer po łące”
Wizualizacja „Wejście na górę”
Wizualizacja „Zejście w głębiny”
Wizualizacja „Mój rodzinny dom dzieciństwa”

Moduł 1

- Wprowadzenie do relaksacji i treningu autogennego (film 42 minuty)
- Trening Autogenny Schultza (nagranie)

Moduł 2

- Wizualizacja – teoria i ćwiczenia (film 24 minuty)
- Trening Autogenny Schultza z wizualizacją „Spacer po łące” (nagranie)

Moduł 3

- Formułki sugestywne i myśli przewodnie (film 58 minut)
- Trening Autogenny Schultza z wizualizacją „Wejście na górę” (nagranie)

Moduł 4

- Błędne koło myśli i emocji. Skuteczne sposoby na trudne emocje i ból fizyczny (film 32 minuty)
- Trening Autogenny Schultza z wizualizacją „Zejście w głębiny” (nagranie)

Moduł 5

- Koherencja serca – wprowadzenie i ćwiczenia praktyczne (film 32 minuty)
- Trening Autogenny Schultza z wizualizacją „Mój rodzinny dom dzieciństwa” (nagranie)

Opinie klientów

Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w szkoleniu Trening autogenny. Zajęcia przygotowane bardzo profesjonalnie. Przedstawione metody relaksacji wniosły ciekawe doświadczenie w moje życie. Będę je wykorzystywać w życiu prywatnym i zawodowym. Mogę z całą pewnością polecić Anię Dobosz wszystkim poszukującym sposobów na naukę relaksacji. Dziękuję jeszcze raz.

Joanna

Serdecznie zachęcam do udziału w kursie relaksacyjnym u Ani :) Podczas treningu autogennego czułam jak moje ciało relaksuje się, napięcia puszczają a umysł robi sobie przerwę od ciągłego myślenia :) Po zajęciach miałam lepszy nastrój i dużo pozytywnej energii. Na kursie doświadczyłam również wizualizacji, które pozwoliły mi na uświadomienie sobie tłumionych emocji. Prowadzona przez Anię medytacja (wg techniki dr. Hawkinsa) pozwoliła mi na uwolnienie się od trudnych emocji. Stosuję tę medytację gdy pojawia się negatywna emocja; obserwuję jak przechodzi i wygasa a w jej miejscu pojawia się spokój i lekkość. Na zajęciach nauczyłam się jak praktykować powyższe techniki, dzięki którym potrafię zrelaksować się każdego dnia!

Lidia

Skuteczność treningu autogennego

Trening Autogenny Schultza ma wiele zastosowania i jest wykorzystywany w różnych stanach patofizjologicznych, takich jak astma oskrzelowa lub nadciśnienie, a także w zaburzeniach psychicznych, np. lęk i depresja. W 2002 r. Opublikowano metaanalizę 60 badań w Applied Psychophysiology and Biofeedback, stwierdzając, że efekty są podobne do najbardziej zalecanych konkurencyjnych terapii. Ustalono również doświadczanie pozytywnych efektów dodatkowych przez pacjentów, takich jak ich postrzegana jakość życia.

Metoda ta jest zalecana w wytycznych Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego z 2016 r. dotyczących zapobiegania chorobom sercowo-naczyniowym u osób doświadczających problemów psychospołecznych.

O autorce kursu

Anna Dobosz

Certyfikowany trener treningu autogennego J.H. Schultza (certyfikat wydany przez Institute of Biofeedback and Noo-psychosomatic uprawniający do samodzielnego prowadzenia Treningu Autogennego I i II stopnia w pracy z pacjentami). Psychoterapeuta i coach pracujący na co dzień z pacjentami w nurtach psychoterapii egzystencjalnej Logoterapii, psychoterapii behawioralno-poznawczej RTZ, psychologii pozytywnej. W ramach zachowania równowagi między umysłem i ciałem, nauczyciel jogi i uważności. Autorka bloga na FB Wioska Szczęścia.

Opanuj technikę relaksacji Schultza

Opanuj sztukę samodzielnego wprowadzania się w stan relaksu za pomocą techniki Treningu Autogennego Schultza


199 zł

340 zł

Satysfakcja gwarantowana

Zakup kursu objęty jest gwarancją satysfakcji. Oznacza to, że jeśli w ciągu 14 dni od zakupu nie będziesz zadowolony z kursu, zwrócę 100% kosztów. Wystarczy skontaktować się ze mną i poprosić o zwrot pieniędzy.

Transakcja zakupu odbywa się z wykorzystaniem bezpiecznego systemu płatności TPay. Gwarantuje on najwyższe standardy bezpieczeństwa płatności elektronicznych online.

Najczęściej zadawane pytania

Jak przebiega kurs?

Kurs trwa 5 tygodni. Co tydzień w niedziele otrzymasz dostęp do kolejnego modułu, z którego będziesz mieć możliwość korzystania przez 7 dni.

Z czego składa się kurs?

Kurs składa się z nagrań wideo, nagrań audio oraz materiałów ćwiczeniowych (w tym instrukcji treningu autogennego).

Czego potrzebuję?

Potrzebny jest komputer lub smartfon z dostępem do Internetu oraz dowolne konto gmail. Konto potrzebne jest do udostępniania nagrań kursu na YouTube w trybie prywatnym. Jeśli nie masz konta, to możesz je założyć za darmo na gmail.com.

Jak i kiedy ćwiczyć?

Znajdź wolną chwilę oraz zadbaj o odpowiednie, spokojne otocznie. Upewnij się, że podczas kursu nikt i nic nie rozproszy twojej uwagi. Na każdą lekcję masz tydzień – Ty decydujesz, kiedy i gdzie realizujesz materiał.

Ile trwa kurs?

Kurs trwa 5 tygodni. Na zrealizowanie każdego modułu masz tydzień. Z doświadczenia wiem, że jest to wystarczająca ilość czasu, aby znaleźć w natłoku codziennych obowiązków chwilę na realizację modułu. Dłuższy okres mógłby wpływać negatywnie na niepotrzebne rozwlekanie w czasie realizacji kursu. Zatem ograniczenie czasowe pełni również rolę motywacyjną dla Ciebie.

Co jeśli nie zdążę zrealizować kursu?

W takiej sytuacji napisz do mnie, a dostęp do wskazanych materiałów zostanie przedłużony. Dla zapewnienia skuteczności kursu, staraj się jednak trzymać wyznaczonych ram czasowych.

Czy dostanę certyfikat ukończenia kursu?

Jeśli chcesz otrzymać certyfikat ukończenia kursu, napisz do mnie.

Czy kurs jest skuteczny?

Zobacz opinię osób, które już korzystały z kursu. Zapoznaj się również z sekcją o skuteczności treningu autogennego.


Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące kursu napisz do mnie

kontakt [AT] annadobosz.pl

www.annadobosz.pl

Prawa autorskie Anna Dobosz. Wszystkie prawa zastrzeżone